درد مزمن

بو چوب

درد مزمن

۲۰ بازديد
بر اساس گزارش موسسه پزشکی، درد سالانه بیش از 630 میلیارد دلار برای آمریکا هزینه‌های پزشکی و دستمزدهای از دست رفته دارد.1 گزارش‌های درد در آمریکا افزایش یافته است، به‌ویژه برای کسانی که زیر خط فقر زندگی می‌کنند و ممکن است سخت‌ترین زمان را برای دسترسی به سلامت با کیفیت داشته باشند. مراقبت.1

لی وودراف، روزنامه‌نگار و یکی از بنیان‌گذاران بنیاد باب وودراف ReMIND (www.remind.org)، از طریق زخمی شدن همسرش در عراق در حالی که به‌عنوان یک خبر پخش می‌کرد، از نزدیک در مورد آسیب‌هایی که می‌تواند به خانواده‌ها وارد کند، آموخت. خبرنگار او همچنین در مورد اهمیت ایفای نقش فعال در مراقبت از همسرش و صحبت کردنش یاد گرفت.

مهم است که به یاد داشته باشید که می توانید بهترین مدافع خود در مورد مراقبت از درد باشید. یادگیری تا آنجا که می توانید در مورد درد خود و درخواست کمک راهی عالی برای شروع سفر حمایتی شما است. خانم وودراف گفت: اکنون زمان خجالتی بودن نیست.

درصد آمریکایی هایی که درد مزمن را گزارش می کنند در حال افزایش است. داده‌های جدید مرکز ملی آمار بهداشت اخیراً نشان می‌دهد که ۲۸ درصد از آمریکایی‌ها کمردرد را تجربه می‌کنند، تخمینی که در دهه گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است.

به گفته متخصص درد Donna Kalauokalani، MD، MPH، درد به روش های شگفت انگیزی بر زندگی ما تأثیر می گذارد. دکتر کالاووکالانی گفت: «درد تبعیض قائل نیست، اما می‌دانیم که آسیب‌پذیرترین جمعیت‌های ما اغلب سخت‌ترین زمان را برای دسترسی به مراقبت‌های درد دارند. "افراد مبتلا به درد و مراقبان آنها می توانند صدای قدرتمندی را برای بهبود مراقبت از درد از طریق حمایت ارائه دهند."

برای افرادی که درد دارند، دلسرد شدن آسان است. اما امیدی هست حتی در حال حاضر، مؤسسه ملی بهداشت در سراسر آژانس ها برای تعیین دستور کار تحقیقاتی درد کار می کنند. مدافعان در تلاشند تا توصیه‌های ارائه شده توسط موسسه پزشکی را برای کمک به بهبود مراقبت از درد از طریق افزایش آموزش بیمار و ارائه‌دهنده، پیش ببرند. گفتن داستان خود تنها راهی است که شما می توانید اقدام کنید و به بهبود مراقبت و دسترسی به مراقبت برای افرادی که با درد زندگی می کنند کمک کنید. در www.IntheFaceofPain.com بیشتر بیاموزید.

1. IOM (موسسه پزشکی). 2011. تسکین درد در آمریکا: طرحی برای تغییر پیشگیری، مراقبت، آموزش و پژوهش. واشنگتن، دی سی: انتشارات آکادمی ملی.
2. مرکز ملی آمار سلامت. سلامت، ایالات متحده، 2011: با ویژگی ویژه در وضعیت اجتماعی و اقتصادی و سلامت. Hyattsville, MD. 2012.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.