درد مزمن

۱۹ بازديد
بر اساس گزارش موسسه پزشکی، درد سالانه بیش از 630 میلیارد دلار برای آمریکا هزینه‌های پزشکی و دستمزدهای از دست رفته دارد.1 گزارش‌های درد در آمریکا افزایش یافته است، به‌ویژه برای کسانی که زیر خط فقر زندگی می‌کنند و ممکن است سخت‌ترین زمان را برای دسترسی به سلامت با کیفیت داشته باشند. مراقبت.1

لی وودراف، روزنامه‌نگار و یکی از بنیان‌گذاران بنیاد باب وودراف ReMIND (www.remind.org)، از طریق زخمی شدن همسرش در عراق در حالی که به‌عنوان یک خبر پخش می‌کرد، از نزدیک در مورد آسیب‌هایی که می‌تواند به خانواده‌ها وارد کند، آموخت. خبرنگار او همچنین در مورد اهمیت ایفای نقش فعال در مراقبت از همسرش و صحبت کردنش یاد گرفت.

مهم است که به یاد داشته باشید که می توانید بهترین مدافع خود در مورد مراقبت از درد باشید. یادگیری تا آنجا که می توانید در مورد درد خود و درخواست کمک راهی عالی برای شروع سفر حمایتی شما است. خانم وودراف گفت: اکنون زمان خجالتی بودن نیست.

درصد آمریکایی هایی که درد مزمن را گزارش می کنند در حال افزایش است. داده‌های جدید مرکز ملی آمار بهداشت اخیراً نشان می‌دهد که ۲۸ درصد از آمریکایی‌ها کمردرد را تجربه می‌کنند، تخمینی که در دهه گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است.

به گفته متخصص درد Donna Kalauokalani، MD، MPH، درد به روش های شگفت انگیزی بر زندگی ما تأثیر می گذارد. دکتر کالاووکالانی گفت: «درد تبعیض قائل نیست، اما می‌دانیم که آسیب‌پذیرترین جمعیت‌های ما اغلب سخت‌ترین زمان را برای دسترسی به مراقبت‌های درد دارند. "افراد مبتلا به درد و مراقبان آنها می توانند صدای قدرتمندی را برای بهبود مراقبت از درد از طریق حمایت ارائه دهند."

برای افرادی که درد دارند، دلسرد شدن آسان است. اما امیدی هست حتی در حال حاضر، مؤسسه ملی بهداشت در سراسر آژانس ها برای تعیین دستور کار تحقیقاتی درد کار می کنند. مدافعان در تلاشند تا توصیه‌های ارائه شده توسط موسسه پزشکی را برای کمک به بهبود مراقبت از درد از طریق افزایش آموزش بیمار و ارائه‌دهنده، پیش ببرند. گفتن داستان خود تنها راهی است که شما می توانید اقدام کنید و به بهبود مراقبت و دسترسی به مراقبت برای افرادی که با درد زندگی می کنند کمک کنید. در www.IntheFaceofPain.com بیشتر بیاموزید.

1. IOM (موسسه پزشکی). 2011. تسکین درد در آمریکا: طرحی برای تغییر پیشگیری، مراقبت، آموزش و پژوهش. واشنگتن، دی سی: انتشارات آکادمی ملی.
2. مرکز ملی آمار سلامت. سلامت، ایالات متحده، 2011: با ویژگی ویژه در وضعیت اجتماعی و اقتصادی و سلامت. Hyattsville, MD. 2012.

درد باید توسط پزشکان و پزشکان

۱۶ بازديد
هر روز، بسیاری از آمریکایی ها خود را در نقش جدید غیرمنتظره ای می یابند. آنها مراقب خانواده عزیزی می شوند که از درد مزمن رنج می برد.

کارشناسان تخمین می زنند که درد مزمن میلیون ها آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد. درد می تواند در فعالیت های روزانه اختلال ایجاد کند و باعث شود بیماران به شدت به خانواده و دوستان خود تکیه کنند.

ارائه مراقبت از یک عزیزی که درد مزمن را تجربه می کند، چالش هایی را به همراه دارد، مانند اطمینان از اینکه فرد مورد علاقه شما درد را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود گزارش می دهد. حتی با بیماری ها و شرایط مزمن، درد باید توسط پزشکان و پزشکان جدی گرفته شود.

سوزان مینتز، رئیس و مدیر عامل انجمن ملی مراقبان خانواده، مراقبت مناسب را تضمین می کند زیرا هر فردی درد را متفاوت احساس می کند. اگرچه این یک احساس فیزیکی است، ادراک درد تحت تأثیر عوامل اجتماعی، فرهنگی و روانی است. ممکن است دشوار باشد که مطمئن شوید درد عزیزتان به درستی ارزیابی شده است.

با این حال، اطلاعات کمی و منابع کمی برای کمک به مراقبان خانواده برای مقابله با این مشکلات وجود دارد. انجمن ملی مراقبان خانواده با برنامه آموزشی مدیریت درد Partners Against Pain همکاری کرده است تا Caregiver Cornerstones را ایجاد کند، برنامه ای که اطلاعات، تشویق و ابزارهایی را برای اعضای خانواده ارائه می دهد. چهار سنگ بنای مراقب عبارتند از:

1. یادگیری در مورد مدیریت درد. ایفای نقش فعال در کمک به مدیریت درد یکی از عزیزان ممکن است به شما کمک کند بیشتر احساس مفید بودن کنید و کمتر نگران باشید.

2. مراقبت از شخص دردمند. این شامل اطمینان از اینکه بیماران ارزیابی مناسب را دریافت کرده و برنامه‌های درمانی خود را دنبال می‌کنند، می‌شود.

3. مراقبت از خود مراقبت از خانواده بودن می تواند شغل سختی باشد. به دیگران اجازه دهید برای ارائه یک سیستم پشتیبانی کمک کنند.

4. حمایت از همه افراد دردمند. برنامه Cornerstones در تلاش است تا آگاهی را در مورد اهمیت دسترسی به مراقبت موثر درد افزایش دهد. در www.partnersagainstpain.com درباره Caregiver Cornerstones بیشتر بیاموزید.

فیزیوتراپی

۱۷ بازديد
گزینه های من چیست؟ چه چیزی برای من بهتر کار می کند؟ این سؤالات هر روز توسط افراد در مطب پزشکان و بیمارستان ها هنگام تصمیم گیری در مورد روند اقدام برای یک بیماری یا بیماری پرسیده می شود.

بیماران می‌خواهند بدانند کدام درمان‌ها با توجه به ویژگی‌های شخصی، شرایط و ترجیحاتشان، بهترین نتیجه را خواهند داشت. آنها ممکن است بین دارو یا جراحی، بین درمان های سنتی یا جایگزین، یا حتی بین درمان و عدم درمان تصمیم بگیرند.

خیلی اوقات، بیماران اطلاعات قابل اعتماد و مبتنی بر تحقیق برای انتخابی ندارند که منعکس کننده موقعیت آنها یا نتایجی است که برای آنها مهم است.

مؤسسه تحقیقاتی پیامدهای بیمار محور (PCORI) برای کمک به پر کردن این شکاف ها با تأمین مالی تحقیقات برای پاسخ به سؤالات بیماران تأسیس شد.

جو سلبی، مدیر اجرایی PCORI، MD، MPH می گوید: «تحقیقات سنتی به سادگی به بسیاری از سؤالات مهم برای بیماران پاسخ نداده است، مانند اینکه این درمان چگونه بر زندگی روزمره من تأثیر می گذارد؟ در موارد دیگر، نتایج تحقیقات به طور موثر به بیماران و مراقبان آنها ابلاغ نشده است. "بدون توجه به علت، بیماران در صورت وجود شکاف در اطلاعات در دسترس ما رنج می برند."

PCORI اکنون از شما کمک می‌خواهد تا مشخص کند کدام سؤالات را مطالعه کند.

یک ویژگی «پیشنهاد یک سؤال تحقیقاتی» در وب‌سایت PCORI، www.pcori.org، به شما امکان می‌دهد سؤالات خاصی را که می‌خواهید مؤسسه به آنها پاسخ دهد، ارسال کنید. PCORI هر سؤالی را که دریافت می‌کند ارزیابی می‌کند و مطالعاتی را که فکر می‌کند می‌تواند با ارائه اطلاعات بیشتر به بیماران تفاوت ایجاد کند، تأمین مالی می‌کند.

PCORI سوالاتی را در مورد چگونگی مقایسه گزینه‌های مختلف پیشگیری، تشخیص و درمان، چگونگی کاهش نابرابری‌ها و نحوه بهبود سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی و نحوه اطلاع‌رسانی بهداشتی دعوت می‌کند.

در اینجا نمونه‌ای از سوال اخیر دریافت شده توسط PCORI آمده است: کدام روش‌های پزشکی بهترین نتایج را برای کمردرد در میان گزینه‌هایی که شامل فیزیوتراپی، کایروپراکتیک، دارو یا جراحی می‌شوند، می‌گیرند؟

PCORI به پاسخگویی به سؤالاتی اختصاص دارد که برای بیماران مهم است و می تواند به آنها در تصمیم گیری آگاهانه تر کمک کند. نظرات شما می تواند به مؤسسه کمک کند تا نیازهای بیماران و تصمیماتی را که با آن روبرو هستند درک کند.

سلبی گفت: "رویکرد PCORI این است که صدای بیمار را در تحقیقاتی که ما تامین می کنیم، بگنجانیم." "این فرصت شماست تا سوالات چالش برانگیز و واقعی را که با مراقبان و پزشکان خود روبرو هستید بپرسید."

فهرستی از داروها

۱۴ بازديد
اگر به طور متوسط ​​و طبق دستور مصرف شود، داروهای تجویزی به کاهش بسیاری از بیماری ها و درمان برخی دیگر کمک می کند. اما برخی از افراد خطرات نا امن نگه داشتن داروها در خانه را نمی دانند، به ویژه داروهایی که پتانسیل بالایی برای سوء استفاده دارند، مانند محرک ها، آرام بخش ها و مسکن ها.

داروهایی که به راحتی پیدا می شوند ممکن است توسط هر فردی که وارد خانه می شود مورد سوء استفاده قرار گیرد، به ویژه نوجوانان و جوانان. کاترین هیکس، ستاره هفتم بهشت ​​و مدافع والدین، با Safeguard My Meds همکاری می‌کند تا به آمریکایی‌ها بگوید که چه کاری می‌توانند برای کمک به جلوگیری از سوء مصرف داروهای نسخه‌ای و اعتیاد احتمالی انجام دهند.

آمار دولتی نشان می دهد که 70 درصد از افراد 12 ساله و بالاتر که از مسکن های تجویزی سوء استفاده کرده اند، می گویند که آنها را از یک دوست یا خویشاوند دریافت کرده اند.

هیکس به عنوان والدین یک نوجوان، ارتباط شخصی با این موضوع رو به رشد احساس می کند. روزانه بیش از 2500 نوجوان برای اولین بار از داروهای تجویزی سوء استفاده می کنند و حتی برای انجام آن نیازی به ترک خانه ندارند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش می دهد که 20 درصد از نوجوانان داروهای تجویزی را بدون دستور پزشک مصرف کرده اند. هیکس می گوید که انجام این مراحل ساده می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند:

• دارو را در یک ظرف نگهداری قفل شده و دور از دسترس بازدیدکنندگان، کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.

• فهرستی از داروها را در خانه خود نگه دارید.

• هرگز داروهای تجویزی را با کسی به اشتراک نگذارید یا آنها را مخلوط نکنید.

• با داروسازان جامعه خود در مورد بهترین راه برای نگهداری و خلاص شدن از شر داروهای قدیمی صحبت کنید.

• برای نکات و ابزارهای بیشتر برای ایمن کردن داروهای خانگی خود، از سایت www.safeguardmymeds.org دیدن کنید. و

به دوستان و خانواده خود بگویید که داروهای خود را ایمن و مطمئن نگه دارند.

به گفته کیت هاجز، داروساز و عضو کمیته اجرایی انجمن ملی داروسازان جامعه، وقتی والدین داروهای تجویزی را در خانه نگه می دارند، باید آن داروها را ایمن نگه دارند. Safeguard My Meds یک منبع رایگان است که توسط انجمن ملی داروسازان جامعه و Purdue Pharma L.P ارائه شده است. برای اطلاعات بیشتر از www.safeguardmymeds.org دیدن کنید.

انتخاب های سالم

۱۷ بازديد
هنگامی که بیماران سرطانی دوران کودکی بدون سرطان اعلام شدند، اکثر آنها کاملاً از جنگل خارج نمی شوند. بیش از 60 درصد از بازماندگان سرطان دوران کودکی اثرات دیرهنگام درمان سرطان را تجربه می کنند که منجر به شرایط مزمن می شود. مجله پزشکی نیوانگلند می گوید تقریباً نیمی از تمام عوارض دیررس شدید، تهدید کننده زندگی یا ناتوان کننده هستند.

اگرچه دو سوم از تمام بازماندگان سرطان دوران کودکی دچار عوارض دیررس می شوند - از جمله سرطان سینه، بیماری قلبی، ناتوانی های یادگیری، ناباروری و کم شنوایی - تعداد کمی از آنها مراقبت های پیگیری کافی را دریافت می کنند.

نانسی کین، یکی از والدین یکی از بازماندگان سرطان خون دوران کودکی و نویسنده کتاب‌های موضوعی از جمله می‌گوید: «بیشتر آنها خطرات خود را برای عوارض دیررس پزشکی نمی‌دانند، که آنها را از نظر حفظ سلامتی خود در موقعیت بسیار مخاطره‌ای قرار می‌دهد. "بازماندگان سرطان دوران کودکی: راهنمای عملی برای آینده شما."

«بازمانده‌های زیادی در آنجا با مشکل مواجه هستند، و آن‌ها این را نمی‌دانند. کین تاکید می‌کند که اگر مراقبت‌های بعدی را از یک متخصص دریافت کنند، احتمال بروز مشکلات را به حداقل می‌رسانند. و همه چیزهایی که به هر کسی کمک می‌کند سالم بماند، برای بازماندگان سرطان مهم‌تر است.»

اهمیت حفظ یک سبک زندگی سالم پس از درمان، از جمله خواب کافی، خوب غذا خوردن و ورزش را نمی توان نادیده گرفت.

آلیسون دسوتو، دانشجوی دانشگاه جورجیا که از سرطان جان سالم به در برد، می‌گوید: «من متوجه شدم که نسبت به همسالانم به خواب بیشتری نیاز دارم، و متوجه می‌شوم که وقتی خواب کافی داشته باشم، چه تفاوتی در نمرات و مطالعه‌ام ایجاد می‌کند. یک کودک. "ورزش همچنین به کاهش استرس کمک می کند."

علاوه بر انتخاب های سالم، بسیار مهم است که بازماندگان از عواقب درمان های سرطان بر بدن در حال رشد و ذهن جوان آگاه باشند - مانند تشخیص های خاص سرطان و درمان های بعدی که خطر ابتلا به بیماری های دیگر را در آینده به همراه دارند.

به گفته کین، بزرگترین تهدید برای رفاه یک بازمانده کمبود اطلاعات است.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید برای حفظ یک سبک زندگی سالم و کاهش اثرات دیررس هنگام انتقال بازماندگان به بزرگسالی از آنها آگاه بود:

• آموزش بهداشت در مورد ورزش، رژیم غذایی، سیگار کشیدن، آفتاب، کمربند ایمنی، رابطه جنسی ایمن و ارسال پیامک هنگام رانندگی،

• مشاوره باروری،

• حمایت روانی اجتماعی،

• آموزش در مورد تاریخچه بیماری،

• بحث در مورد خطرات مرتبط با درمان.

کیت تجاوز به عنف فرآوری

۱۷ بازديد
به لطف خشم یک دادستان سرسخت دیترویت، 21 متجاوز زنجیره ای شناسایی شدند - متجاوزانی که DNA آنها سال ها در انبار پلیس بدون آزمایش باقی مانده بود. دادستان کیم ورثی نوری نابخشودنی بر فرآیند بی‌عملی ناکارآمد آزمایش کیت‌های تجاوز جنسی تابید، در واقع او یک بیماری همه‌گیر ملی اعلام شده است.
تخمین زده می شود 400000 کیت تجاوز به عنف آزمایش نشده در ایالات متحده وجود داشته باشد - کیسه های شواهدی که گرد و غبار را در کمدهای ذخیره سازی و آزمایشگاه ها جمع آوری می کند.
دیترویت به تنهایی 11303 کیت تجاوز به عنف فرآوری نشده داشت که هر کدام حاوی مایع منی، بزاق، مو یا سایر شواهد تجاوز جنسی بود. از 153 کیت اولیه وارد شده به پایگاه داده ملی به نام CODIS، ورثی 20 متجاوز سریالی را پیدا کرد.
بخشی از مشکل کمبود منابع است، از بودجه گرفته تا کارکنان. اما فرآیند پر زحمت استخراج و جداسازی دو مجموعه DNA (قربانی تجاوز و مجرم) از یک نمونه سواب زمان‌بر و خسته‌کننده است.
با این حال، دکتر بروس مک‌کورد، دستیار مدیر موسسه تحقیقات پزشکی قانونی بین‌المللی در دانشگاه بین‌المللی فلوریدا (FIU)، از فناوری جدید شرکت Pressure BioSciences برای بهبود کیفیت و سرعت پردازش کیت‌های تجاوز جنسی استفاده می‌کند. بهبود روش‌های آزمایش آنقدر مهم است که دفتر برنامه‌های دادگستری وزارت دادگستری کمک مالی 349000 دلاری را برای حمایت از توسعه بیشتر تکنیک جدید، معروف به فناوری چرخه فشار (PCT) در FIU اعطا کرد.
PCT می تواند آزمایش کیت تجاوز جنسی را با اجتناب از استخراج پیچیده سلول های زن و مرد از سواب برای جمع آوری DNA مهاجم تسریع کند.
مک‌کورد توضیح می‌دهد: «هدف ما توسعه روشی مبتنی بر PCT است که می‌تواند به طور انتخابی سلول‌های اسپرم را در مخلوط‌های حاوی سلول‌های زنانه، بدون نیاز به جداسازی سلول‌ها، مختل کند». "این رویکرد منحصر به فرد پتانسیل کاهش قابل توجه هزینه ها و بهبود نتایج را دارد."
دکتر هنری لی، یکی از دانشمندان برجسته پزشکی قانونی جهان، می‌گوید: «ما تحت تأثیر یافته‌های دکتر مک‌کورد در مورد پتانسیل PCT برای بهبود پردازش کیت تجاوز جنسی هستیم. ما از بررسی پتانسیل PCT در بهبود شواهد پزشکی قانونی، به ویژه DNA هیجان زده هستیم.
«رویکرد منحصر به فرد» PCT که از فشار چرخه‌ای برای کنترل دقیق مولکول‌ها در نمونه‌های بیولوژیکی استفاده می‌کند، فراتر از پزشکی قانونی است. PCT می تواند به تولید داروهای تجویزی بهتر، بهبود واکسن ها و امکان تحقیقات دقیق تر در مورد بیماری ها و اختلالاتی مانند بیماری آلزایمر، بیماری قلبی و سرطان کمک کند.
با وجود چنین وعده ای، بسیاری از محافل از PCT بی اطلاع هستند. اما از آنجایی که PBI به پیشرفت و موفقیت خود ادامه می دهد، این امر مستعد تغییر است.

پزشکی عمده

۱۷ بازديد
بسیاری از مردم تصمیمات سال نو را برای بهبود سلامت خود می گیرند، مانند ترک عادت سیگار کشیدن، پیوستن به باشگاه یا برنامه ریزی برای معاینه. اما به ندرت به بیمه درمانی فکر می کنند.
در سال 2013، ممکن است بخواهید سلامت مالی خود را با انجام "بررسی بیمه" یکی از راهکارهای خود حفظ کنید. مطمئن شوید که نوع پوشش مناسبی دارید، زیرا شرایط می تواند تنها در 12 ماه تغییرات زیادی کند. به عنوان مثال، آیا شغل خود را تغییر دادید، تصمیم به تشکیل خانواده گرفتید یا متوجه شدید که فرزندتان ممکن است به بریس نیاز داشته باشد؟ اگر چنین است، برنامه سلامتی شما ممکن است دیگر کافی نباشد و یک "چک آپ" انجام شود.
اما پوشش فعلی خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ این یک مسئولیت بزرگ است، به خصوص اگر شما، به جای یک کارفرما، بیمه خود را انتخاب کرده و پرداخت می کنید. انتخاب های زیادی وجود دارد، سخت است که بدانید کدام یک برای شما و خانواده شما بهترین است.
اسکات کرینکه، معاون ارشد محصول و بازاریابی در Assurant Health می‌گوید: «برای مصرف‌کنندگان مهم است که همه نیازها، بودجه و آنچه که با سبک زندگی‌شان سازگار است را در نظر بگیرند. "داشتن یک جلسه یک به یک با یک نماینده برای بررسی این ملاحظات می تواند بسیار ارزشمند باشد."
انواع مختلفی از بیمه سلامت موجود است، از جمله:
* طرح های عمده پزشکی، که می تواند توسط کارفرمایان ارائه شود و به طور کلی از گسترده ترین محافظت در برابر هزینه های پزشکی بزرگ و غیرمنتظره برخوردار است. تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه، این طرح ها اکنون 100 درصد بسیاری از خدمات پیشگیرانه را پوشش می دهند.
* طرح‌های با کسر فرانشیز، نوعی از طرح‌های پزشکی عمده، دارای حق بیمه کمتری هستند زیرا مشتریان هزینه‌های پزشکی بیشتری را از قبل پرداخت می‌کنند.
* طرح‌های با مزایای ثابت معمولاً در صورت داشتن خدمات پزشکی تحت پوشش، مقدار مشخصی پول نقد پرداخت می‌کنند. آنها بر اساس هزینه خدمات بازپرداخت نمی کنند.
* پوشش های تکمیلی، که می تواند مزایای اضافی را برای سایر طرح های بیمه سلامت فراهم کند و می تواند شامل پوشش دندانپزشکی، حوادث و بیماری های بحرانی باشد.
در اینجا چند سوال وجود دارد که می تواند به تعیین نوع پوشش مورد نیاز شما کمک کند.
* آیا از پوشش فعلی خود راضی هستم؟ چرا و چرا نه؟
* آیا دارایی هایی مانند خانه و پس انداز برای محافظت دارم؟
* بودجه من چقدر است؟
* حداکثر هزینه ای که از جیب من می پردازم چقدر است؟
* آیا دکتر من در شبکه است؟
* برای دستیابی به حق بیمه کمتر، مایل به انجام چه مبادلاتی هستم؟
"برای مصرف کنندگان مهم است که زمان بگذارند تا بفهمند یک برنامه بهداشتی خاص چه مواردی را پوشش می دهد و چه چیزی را ندارد. آنها باید مطمئن باشند که این طرح مناسب خواهد بود - طرحی که با پرداختن به نیازهای خاص آنها ارزش واقعی ایجاد می کند.

قلبی عروقی

۲۱ بازديد
فصل زمستان ممکن است پر از جشن‌های دل‌گرم کننده باشد، اما هوای سرد نیز می‌تواند خطرات ناشناخته‌ای برای قلب شما ایجاد کند.
میزان مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیماری قلبی و سکته در طول زمستان به طور چشمگیری افزایش می یابد. یک مطالعه اخیر در "سیرکولاسیون: مجله انجمن قلب آمریکا" نشان داد که در برخی موارد، تعداد مرگ و میرهای مرتبط با قلب بیش از 50 درصد افزایش یافته است.
به نظر می رسد که زمستان به دلایل واضح و مبهم برای قلب سخت است. نگاهی به پنج تله زمستانی بیاندازید که توسط Life Line Screening، ارائه‌دهنده غربالگری‌های پیشگیرانه سلامت مشخص شده‌اند.
1. روزهای کوتاهتر و سردتر. روزهای تاریک می توانند تعادل هورمون های مرتبط با قلب را به هم بزنند، سطح هورمون های استرس مانند کورتیزول را افزایش دهند و آستانه یک رویداد قلبی عروقی را کاهش دهند. هوای سرد می تواند با سفت کردن شریان ها جریان خون به قلب را کاهش دهد. اگر مجبورید بیرون بروید، ابتدا با حرکات کششی داخل خانه را گرم کنید و البته لباس گرم بپوشید.
2. روال مختل شده. از کارهای روزمره گرفته تا خوردن و خوابیدن، بسیاری از کارهای روزمره در زمستان کنار گذاشته می شوند. به عنوان مثال، انجام کارهای سخت مانند پارو کردن برف در صبح، زمانی که معمولاً غیرفعال هستید، می تواند فشار خون شما را افزایش دهد و خطر یک رویداد قلبی عروقی را افزایش دهد. در هر صورت، آهسته پیش بروید و بیش از حد به خودتان فشار نیاورید.
3. فصل آنفولانزا. همانطور که همه می دانیم زمستان فصل آنفولانزا است. آنفولانزا معمولا باعث التهاب می شود که می تواند پلاک شریانی را پایدارتر کند و باعث حمله قلبی شود. بهترین راه برای پیشگیری از آنفولانزا تزریق واکسن آنفولانزا است، به خصوص اگر سن شما بالای 65 سال باشد و عوامل خطر بیماری قلبی را داشته باشید.
4. استرس بر استرس. تعطیلات باعث ایجاد استرس و همچنین شادی و نشاط می شود، به خصوص با تعهدات خانوادگی و مسئولیت های مالی. سطوح اضطراب و افسردگی از قبل موجود - که هر دو با حملات قلبی و سکته مغزی مرتبط هستند - برای برخی افراد در طول تعطیلات به اوج خود می رسد.
5. تشویق بیش از حد. جشن های زمستانی اغلب منجر به افراط در نوشیدنی ها و غذاهای غنی می شود. بیشتر مردم تمایل دارند بیشتر بخورند، بیشتر بنوشند، بیشتر سیگار بکشند، کمتر بخوابند و وزن اضافه کنند. به علاوه، اگر یک روال تمرینی دارید، احتمالاً به آن پایبند نیستید. سعی کنید از مقادیر بیش از حد نیکوتین و کافئین خودداری کنید، زیرا این موارد به ویژه قلب را تحت فشار قرار می دهند.

بیماری ها و شرایط مزمن

۱۸ بازديد
هر روز، بسیاری از آمریکایی ها خود را در نقش جدید غیرمنتظره ای می یابند. آنها مراقب خانواده عزیزی می شوند که از درد مزمن رنج می برد.
کارشناسان تخمین می زنند که درد مزمن میلیون ها آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد. درد می تواند در فعالیت های روزانه اختلال ایجاد کند و باعث شود بیماران به شدت به خانواده و دوستان خود تکیه کنند.
ارائه مراقبت از یک عزیزی که درد مزمن را تجربه می کند، چالش هایی را به همراه دارد، مانند اطمینان از اینکه فرد مورد علاقه شما درد را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود گزارش می دهد. حتی با بیماری ها و شرایط مزمن، درد باید توسط پزشکان و پزشکان جدی گرفته شود.
"هر فردی درد را متفاوت احساس می کند. سوزان مینتز، رئیس و مدیر عامل انجمن ملی مراقبان خانواده، گفت: اگرچه این یک احساس فیزیکی است، ادراک درد تحت تأثیر عوامل اجتماعی، فرهنگی و روانی است. "ممکن است سخت باشد که مطمئن شوید درد عزیزتان به درستی ارزیابی شده است."
متأسفانه، اطلاعات کمی وجود دارد و منابع کمی برای کمک به مراقبان خانواده برای مقابله با این مشکلات وجود دارد. انجمن ملی مراقبان خانواده با برنامه آموزشی مدیریت درد Partners Against Pain همکاری کرده است تا Caregiver Cornerstones را ایجاد کند، برنامه ای که اطلاعات، تشویق و ابزارهایی را برای اعضای خانواده ارائه می دهد. چهار سنگ بنای مراقب عبارتند از:
1. یادگیری در مورد مدیریت درد. ایفای نقش فعال در کمک به مدیریت درد یکی از عزیزان ممکن است به شما کمک کند بیشتر احساس مفید بودن کنید و کمتر نگران باشید.
2. مراقبت از شخص دردمند. این شامل اطمینان از اینکه بیماران ارزیابی مناسب را دریافت کرده و برنامه‌های درمانی خود را دنبال می‌کنند، می‌شود.
3. مراقبت از خود مراقبت از خانواده بودن می تواند شغل سختی باشد. به دیگران اجازه دهید برای ارائه یک سیستم پشتیبانی کمک کنند.
4. حمایت از همه افراد دردمند. برنامه Cornerstones در تلاش است تا آگاهی را در مورد اهمیت دسترسی به مراقبت مناسب و موثر از درد افزایش دهد.

ماسک فشار مثبت

۱۵ بازديد
برای کسانی که هرگز در مورد درمان آپنه خواب و خروپف با دندانپزشک مشورت نکرده اند، ممکن است وقت آن رسیده باشد که یک قرار ملاقات بگذارند. پزشکی خواب دندان بخش رو به رشدی از دندانپزشکی است که بر مدیریت خروپف و آپنه خواب با استفاده از دستگاه درمانی خوراکی متمرکز است - جایگزینی موثر برای درمان استاندارد بیماری، دستگاه و ماسک فشار مثبت مداوم راه هوایی (CPAP). درمان با لوازم دهانی از یک دستگاه محافظ دهان استفاده می کند که در هنگام خواب استفاده می شود تا راه هوایی باز و بدون انسداد را حفظ کند.
ب. گیل دمکو، DMD، رئیس آکادمی پزشکی خواب دندانی آمریکا (AADSM) گفت: "وسایل دهانی در درمان آپنه خواب بسیار موثر هستند زیرا راه هوایی باز و بدون انسداد را برای بیماران حفظ می کنند." بسته به نیاز بیمار، دستگاه یا زبان را در جای خود نگه می‌دارد یا فک را در موقعیت رو به جلو نگه می‌دارد تا راه هوایی بیمار را باز نگه دارد و خوابی با طراوت را فراهم کند.
طبق AADSM، حداقل 12 تا 18 میلیون بزرگسال در ایالات متحده به آپنه انسدادی خواب مبتلا هستند که باعث می‌شود صدها بار در شب به مدت چند ثانیه تا بیش از یک دقیقه نفس نکشند. آپنه خواب یک وضعیت بالقوه تهدید کننده زندگی است که در صورت عدم درمان می تواند خطر مشکلات جدی سلامت از نارسایی احتقانی قلب، سکته مغزی، فشار خون بالا و بیماری قلبی تا دیابت، چاقی، افسردگی و ناتوانی جنسی را افزایش دهد.
CPAP درمان سنتی توصیه شده برای آپنه خواب است. خوابیدن با دستگاه CPAP، که شامل ماسک صورت، لوله و موتور در حال کار است، ممکن است سخت باشد. با توجه به AADSM، تا 50 درصد از بیماران آپنه خواب از CPAP پیروی نمی کنند یا آن را تحمل نمی کنند.
دندانپزشکان در استفاده از ابزار درمانی خوراکی برای درمان آپنه خواب و خروپف پیشگام بودند. برای بسیاری، استفاده از دستگاه های دهانی راحت تر از ماسک CPAP است. دستگاه ها نیز بی صدا، قابل حمل و نگهداری هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که درمان با لوازم خوراکی اغلب می‌تواند از نظر اثربخشی با CPAP برابری کند و نرخ انطباق بالاتری را برای بیمار ارائه دهد.
دکتر دمکو گفت: «دندان‌پزشکان آموزش‌دیده در پزشکی خواب با یک پزشک خواب کار می‌کنند و یک دستگاه خوراکی خاص را بر اساس نیاز بیمار توصیه می‌کنند.» "نکته مهمی که بیماران باید به خاطر بسپارند این است که دستگاه های دهانی موثر همیشه توسط دندانپزشک به صورت سفارشی تنظیم می شوند و ممکن است در طول زمان برای اطمینان از حداکثر اثربخشی نیاز به تنظیمات داشته باشند."
درمان با وسایل خوراکی برای افراد مبتلا به آپنه انسدادی خواب خفیف تا متوسط ​​توصیه می شود. هنگامی که توسط یک پزشک تایید شده توسط هیئت مدیره تشخیص داده شود، یک دندانپزشک آموزش دیده در پزشکی خواب دندان می تواند درمان را ارائه دهد.