پزشکی عمده

۱۷ بازديد
بسیاری از مردم تصمیمات سال نو را برای بهبود سلامت خود می گیرند، مانند ترک عادت سیگار کشیدن، پیوستن به باشگاه یا برنامه ریزی برای معاینه. اما به ندرت به بیمه درمانی فکر می کنند.
در سال 2013، ممکن است بخواهید سلامت مالی خود را با انجام "بررسی بیمه" یکی از راهکارهای خود حفظ کنید. مطمئن شوید که نوع پوشش مناسبی دارید، زیرا شرایط می تواند تنها در 12 ماه تغییرات زیادی کند. به عنوان مثال، آیا شغل خود را تغییر دادید، تصمیم به تشکیل خانواده گرفتید یا متوجه شدید که فرزندتان ممکن است به بریس نیاز داشته باشد؟ اگر چنین است، برنامه سلامتی شما ممکن است دیگر کافی نباشد و یک "چک آپ" انجام شود.
اما پوشش فعلی خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ این یک مسئولیت بزرگ است، به خصوص اگر شما، به جای یک کارفرما، بیمه خود را انتخاب کرده و پرداخت می کنید. انتخاب های زیادی وجود دارد، سخت است که بدانید کدام یک برای شما و خانواده شما بهترین است.
اسکات کرینکه، معاون ارشد محصول و بازاریابی در Assurant Health می‌گوید: «برای مصرف‌کنندگان مهم است که همه نیازها، بودجه و آنچه که با سبک زندگی‌شان سازگار است را در نظر بگیرند. "داشتن یک جلسه یک به یک با یک نماینده برای بررسی این ملاحظات می تواند بسیار ارزشمند باشد."
انواع مختلفی از بیمه سلامت موجود است، از جمله:
* طرح های عمده پزشکی، که می تواند توسط کارفرمایان ارائه شود و به طور کلی از گسترده ترین محافظت در برابر هزینه های پزشکی بزرگ و غیرمنتظره برخوردار است. تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه، این طرح ها اکنون 100 درصد بسیاری از خدمات پیشگیرانه را پوشش می دهند.
* طرح‌های با کسر فرانشیز، نوعی از طرح‌های پزشکی عمده، دارای حق بیمه کمتری هستند زیرا مشتریان هزینه‌های پزشکی بیشتری را از قبل پرداخت می‌کنند.
* طرح‌های با مزایای ثابت معمولاً در صورت داشتن خدمات پزشکی تحت پوشش، مقدار مشخصی پول نقد پرداخت می‌کنند. آنها بر اساس هزینه خدمات بازپرداخت نمی کنند.
* پوشش های تکمیلی، که می تواند مزایای اضافی را برای سایر طرح های بیمه سلامت فراهم کند و می تواند شامل پوشش دندانپزشکی، حوادث و بیماری های بحرانی باشد.
در اینجا چند سوال وجود دارد که می تواند به تعیین نوع پوشش مورد نیاز شما کمک کند.
* آیا از پوشش فعلی خود راضی هستم؟ چرا و چرا نه؟
* آیا دارایی هایی مانند خانه و پس انداز برای محافظت دارم؟
* بودجه من چقدر است؟
* حداکثر هزینه ای که از جیب من می پردازم چقدر است؟
* آیا دکتر من در شبکه است؟
* برای دستیابی به حق بیمه کمتر، مایل به انجام چه مبادلاتی هستم؟
"برای مصرف کنندگان مهم است که زمان بگذارند تا بفهمند یک برنامه بهداشتی خاص چه مواردی را پوشش می دهد و چه چیزی را ندارد. آنها باید مطمئن باشند که این طرح مناسب خواهد بود - طرحی که با پرداختن به نیازهای خاص آنها ارزش واقعی ایجاد می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.