فیزیوتراپی

۱۸ بازديد
گزینه های من چیست؟ چه چیزی برای من بهتر کار می کند؟ این سؤالات هر روز توسط افراد در مطب پزشکان و بیمارستان ها هنگام تصمیم گیری در مورد روند اقدام برای یک بیماری یا بیماری پرسیده می شود.

بیماران می‌خواهند بدانند کدام درمان‌ها با توجه به ویژگی‌های شخصی، شرایط و ترجیحاتشان، بهترین نتیجه را خواهند داشت. آنها ممکن است بین دارو یا جراحی، بین درمان های سنتی یا جایگزین، یا حتی بین درمان و عدم درمان تصمیم بگیرند.

خیلی اوقات، بیماران اطلاعات قابل اعتماد و مبتنی بر تحقیق برای انتخابی ندارند که منعکس کننده موقعیت آنها یا نتایجی است که برای آنها مهم است.

مؤسسه تحقیقاتی پیامدهای بیمار محور (PCORI) برای کمک به پر کردن این شکاف ها با تأمین مالی تحقیقات برای پاسخ به سؤالات بیماران تأسیس شد.

جو سلبی، مدیر اجرایی PCORI، MD، MPH می گوید: «تحقیقات سنتی به سادگی به بسیاری از سؤالات مهم برای بیماران پاسخ نداده است، مانند اینکه این درمان چگونه بر زندگی روزمره من تأثیر می گذارد؟ در موارد دیگر، نتایج تحقیقات به طور موثر به بیماران و مراقبان آنها ابلاغ نشده است. "بدون توجه به علت، بیماران در صورت وجود شکاف در اطلاعات در دسترس ما رنج می برند."

PCORI اکنون از شما کمک می‌خواهد تا مشخص کند کدام سؤالات را مطالعه کند.

یک ویژگی «پیشنهاد یک سؤال تحقیقاتی» در وب‌سایت PCORI، www.pcori.org، به شما امکان می‌دهد سؤالات خاصی را که می‌خواهید مؤسسه به آنها پاسخ دهد، ارسال کنید. PCORI هر سؤالی را که دریافت می‌کند ارزیابی می‌کند و مطالعاتی را که فکر می‌کند می‌تواند با ارائه اطلاعات بیشتر به بیماران تفاوت ایجاد کند، تأمین مالی می‌کند.

PCORI سوالاتی را در مورد چگونگی مقایسه گزینه‌های مختلف پیشگیری، تشخیص و درمان، چگونگی کاهش نابرابری‌ها و نحوه بهبود سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی و نحوه اطلاع‌رسانی بهداشتی دعوت می‌کند.

در اینجا نمونه‌ای از سوال اخیر دریافت شده توسط PCORI آمده است: کدام روش‌های پزشکی بهترین نتایج را برای کمردرد در میان گزینه‌هایی که شامل فیزیوتراپی، کایروپراکتیک، دارو یا جراحی می‌شوند، می‌گیرند؟

PCORI به پاسخگویی به سؤالاتی اختصاص دارد که برای بیماران مهم است و می تواند به آنها در تصمیم گیری آگاهانه تر کمک کند. نظرات شما می تواند به مؤسسه کمک کند تا نیازهای بیماران و تصمیماتی را که با آن روبرو هستند درک کند.

سلبی گفت: "رویکرد PCORI این است که صدای بیمار را در تحقیقاتی که ما تامین می کنیم، بگنجانیم." "این فرصت شماست تا سوالات چالش برانگیز و واقعی را که با مراقبان و پزشکان خود روبرو هستید بپرسید."
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.