درد باید توسط پزشکان و پزشکان

۱۷ بازديد
هر روز، بسیاری از آمریکایی ها خود را در نقش جدید غیرمنتظره ای می یابند. آنها مراقب خانواده عزیزی می شوند که از درد مزمن رنج می برد.

کارشناسان تخمین می زنند که درد مزمن میلیون ها آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد. درد می تواند در فعالیت های روزانه اختلال ایجاد کند و باعث شود بیماران به شدت به خانواده و دوستان خود تکیه کنند.

ارائه مراقبت از یک عزیزی که درد مزمن را تجربه می کند، چالش هایی را به همراه دارد، مانند اطمینان از اینکه فرد مورد علاقه شما درد را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود گزارش می دهد. حتی با بیماری ها و شرایط مزمن، درد باید توسط پزشکان و پزشکان جدی گرفته شود.

سوزان مینتز، رئیس و مدیر عامل انجمن ملی مراقبان خانواده، مراقبت مناسب را تضمین می کند زیرا هر فردی درد را متفاوت احساس می کند. اگرچه این یک احساس فیزیکی است، ادراک درد تحت تأثیر عوامل اجتماعی، فرهنگی و روانی است. ممکن است دشوار باشد که مطمئن شوید درد عزیزتان به درستی ارزیابی شده است.

با این حال، اطلاعات کمی و منابع کمی برای کمک به مراقبان خانواده برای مقابله با این مشکلات وجود دارد. انجمن ملی مراقبان خانواده با برنامه آموزشی مدیریت درد Partners Against Pain همکاری کرده است تا Caregiver Cornerstones را ایجاد کند، برنامه ای که اطلاعات، تشویق و ابزارهایی را برای اعضای خانواده ارائه می دهد. چهار سنگ بنای مراقب عبارتند از:

1. یادگیری در مورد مدیریت درد. ایفای نقش فعال در کمک به مدیریت درد یکی از عزیزان ممکن است به شما کمک کند بیشتر احساس مفید بودن کنید و کمتر نگران باشید.

2. مراقبت از شخص دردمند. این شامل اطمینان از اینکه بیماران ارزیابی مناسب را دریافت کرده و برنامه‌های درمانی خود را دنبال می‌کنند، می‌شود.

3. مراقبت از خود مراقبت از خانواده بودن می تواند شغل سختی باشد. به دیگران اجازه دهید برای ارائه یک سیستم پشتیبانی کمک کنند.

4. حمایت از همه افراد دردمند. برنامه Cornerstones در تلاش است تا آگاهی را در مورد اهمیت دسترسی به مراقبت موثر درد افزایش دهد. در www.partnersagainstpain.com درباره Caregiver Cornerstones بیشتر بیاموزید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.