فهرستی از داروها

۱۵ بازديد
اگر به طور متوسط ​​و طبق دستور مصرف شود، داروهای تجویزی به کاهش بسیاری از بیماری ها و درمان برخی دیگر کمک می کند. اما برخی از افراد خطرات نا امن نگه داشتن داروها در خانه را نمی دانند، به ویژه داروهایی که پتانسیل بالایی برای سوء استفاده دارند، مانند محرک ها، آرام بخش ها و مسکن ها.

داروهایی که به راحتی پیدا می شوند ممکن است توسط هر فردی که وارد خانه می شود مورد سوء استفاده قرار گیرد، به ویژه نوجوانان و جوانان. کاترین هیکس، ستاره هفتم بهشت ​​و مدافع والدین، با Safeguard My Meds همکاری می‌کند تا به آمریکایی‌ها بگوید که چه کاری می‌توانند برای کمک به جلوگیری از سوء مصرف داروهای نسخه‌ای و اعتیاد احتمالی انجام دهند.

آمار دولتی نشان می دهد که 70 درصد از افراد 12 ساله و بالاتر که از مسکن های تجویزی سوء استفاده کرده اند، می گویند که آنها را از یک دوست یا خویشاوند دریافت کرده اند.

هیکس به عنوان والدین یک نوجوان، ارتباط شخصی با این موضوع رو به رشد احساس می کند. روزانه بیش از 2500 نوجوان برای اولین بار از داروهای تجویزی سوء استفاده می کنند و حتی برای انجام آن نیازی به ترک خانه ندارند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش می دهد که 20 درصد از نوجوانان داروهای تجویزی را بدون دستور پزشک مصرف کرده اند. هیکس می گوید که انجام این مراحل ساده می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند:

• دارو را در یک ظرف نگهداری قفل شده و دور از دسترس بازدیدکنندگان، کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.

• فهرستی از داروها را در خانه خود نگه دارید.

• هرگز داروهای تجویزی را با کسی به اشتراک نگذارید یا آنها را مخلوط نکنید.

• با داروسازان جامعه خود در مورد بهترین راه برای نگهداری و خلاص شدن از شر داروهای قدیمی صحبت کنید.

• برای نکات و ابزارهای بیشتر برای ایمن کردن داروهای خانگی خود، از سایت www.safeguardmymeds.org دیدن کنید. و

به دوستان و خانواده خود بگویید که داروهای خود را ایمن و مطمئن نگه دارند.

به گفته کیت هاجز، داروساز و عضو کمیته اجرایی انجمن ملی داروسازان جامعه، وقتی والدین داروهای تجویزی را در خانه نگه می دارند، باید آن داروها را ایمن نگه دارند. Safeguard My Meds یک منبع رایگان است که توسط انجمن ملی داروسازان جامعه و Purdue Pharma L.P ارائه شده است. برای اطلاعات بیشتر از www.safeguardmymeds.org دیدن کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.